tiistaina, kesäkuuta 19, 2007

Väsy ja nälkä ja itikansyömiä. Ja tuntuisesti kaninkin puremia.

Mä menin nukkumaan kymmeneltä kun väsytti hirmusti, mut emmä sit kuitenkaan saanu unta ja sit mä tulin koneelle. Viime yönä pyörin nimittäin sängyssä unta etsien sellaset 4 tuntia, ei houkuta hirveesti samanlainen yö. Ja sit viime yönä mä nukuin sen 3½ tuntia kun oli ne matikan uusinnat yheksältä, piti herätä puol seittemältä. Oletan että olen maininnut niistä uusinnoista. Ei ne hyvin menny mut oon lähinnä ilonen et ne on OHI! Nyt se loma vasta alkaa <3

Ja mulla on mieletön nälkä mut en voi mennä hakemaan keittiöstä mitään kun iskä heräis ja raivois ja moi. Ja veli saattaa sammuttaa nettiyhteyden millon vaan kun en tiiä et tajuuks se että mie oonki nyt koneella, että en viitti rustailla enempää.

Öitä.

PS. Toi kani puri mua just. Kun pidän jalkaa silleen että toi ei pääsis pöydän taakse syömään koneen johtoja ja se suuttu mulle siitä. Ja se sattu hei!

Ei kommentteja: