sunnuntaina, kesäkuuta 24, 2007

Ei, ei se mennyt niin..

Vatuttaa kun VRL:n tapahtumakalenteri bugittaa ja rekisteri bugittaa ja ärm. Ja mulla on hirveet rusketusrajat :'(

Pakkoevakuoin itteni toissayönä. Siis pe - la. Käytiin hakemassa pikkukani (also known as Bella) kotiin, ja hän päätti suuressa reippaudessaan järjestää suuret juhannusbileet neljältä yöllä. Yritin sit kaks tuntii saada unta (siis sitten kun olin päästäny ton pirpanan vapaaks hetkeks ja sen jälkeen ruokkinu molemmat pienet), ja kun lukeminen, musiikin kuunteleminen ja pehmonallen kuristaminen hengiltä ei auttanu, vaapuin olkkariin peittoni ja tyynyni kanssa. Että muuten teki mieli lähteä lenkille viiden aikaan sillon aamulla, aurinko oli just nousemassa ja se paisto järvelle ihan loistavasti ja aww. Nii mut siis menin sit sinne olkkariin nukkumaan, nukuin johonki kahteentoista. Siinä välissä heräsin siihen et iskä kävi vessassa ja äiti tuli yövuorosta kotiin. Ja sit pää ja hartiat oli vähän niinku kipeet koko eilisen päivän, illalla oli sit pakkopakko ottaa burana ku koski niin törkeästi.

Mut se olikin 23. päivä, et ihan ymmärrettävää. Jej, kuuden kuukauden päästä on jouluaatto (paitsi että mä en tykkää siitä aatosta, päivät ennen ja jälkeen aattoa on muks), ja päivää vaille kuukauden päästä täytän 18. Mut mieluumin oisin kyl aina 17. Enkä mie ees aja ajokorttia (sit ajasin JOS saisin luvan ajaa pyöräkortin -_____-), oon absolutisti jaja.. Eli ei mitään hyötyä täyttää kaheksaatoista.

Oikeesti mun piti kirjottaa hirmukiva viesti ja sellanen ilonen, mut totesin että mua vatuttaa ihan liikaa et kykenisin sellaseen.

Ei kommentteja: