Näytetään tekstit, joissa on tunniste positiivinen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste positiivinen. Näytä kaikki tekstit
tiistaina, maaliskuuta 25, 2014
Vilnassa
Istun kotoisassa kahvilassa Vilnassa, olen kutakuinkin tullut päätökseen lykätä kandin kirjoittamista ensi kevääseen, olen juonut liian monta caramell macchiatoa ja kuvannut viehättävän ränsistyneitä taloja ja mintunvihreitä yksityiskohtia. Elämässä lähes kaikki hyvin. Paitsi että huomenna pitää jo lähteä kotiin Tukholmaan.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)