Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit
tiistaina, maaliskuuta 25, 2014
Vilnassa
Istun kotoisassa kahvilassa Vilnassa, olen kutakuinkin tullut päätökseen lykätä kandin kirjoittamista ensi kevääseen, olen juonut liian monta caramell macchiatoa ja kuvannut viehättävän ränsistyneitä taloja ja mintunvihreitä yksityiskohtia. Elämässä lähes kaikki hyvin. Paitsi että huomenna pitää jo lähteä kotiin Tukholmaan.
keskiviikkona, syyskuuta 28, 2011
Ihana loma!
Kaipaako lomapäivältä jotain muuta kuin kotisohvalla rötköttämistä, kaulahuivin neulomista ja O.C:n maratontuijottelua dvd:ltä? Ei kyllä!
Tai no jos tossa illalla kävis vaikka lenkillä ja leikkais kanipalleroiden kynnet..
Tai no jos tossa illalla kävis vaikka lenkillä ja leikkais kanipalleroiden kynnet..
lauantaina, kesäkuuta 11, 2011
Täydellisestä toimettomuudesta ylibuukkaukseen..
Just niin mun tuuria! Ensin ei oo koko kesälle mitään suunnitelmia. Sitten..
Mut valittiin Ruisrockiin vapaaehtoistyöläiseksi, jee, huippua, mahtavaa!
Jonkin ajan päästä sainkin kesätyöpaikan Saksasta, vaikka "pomo" joutuikin miettimään että ottaako mut vai ei koska en voisi olla pidempään kuin elokuun loppuun. Päätti siis kuitenkin ottaa.
Pari tuntia sen jälkeen kun eilen aamupäivällä sain tietää että mulla on varma työpaikka Saksassa ja sanoin että "joo, sopii, loistavaa" (in English), soitti Nordjobb-tyyppi Islannista (på svenska) ja kysy että vieläkö kiinnostas mahdollinen kesätyöpaikka siellä, aloitus kenties jo ensi viikolla. No tietysti kiinnostaa, hitsit vaan että juuri lupauduin Saksaan! Mutta aion olla epälojaali jos tilanne sitä vaatii, eli jos sattuisi niin uskomattoman ihmeellinen ja mahtava tuuri että saisinkin sen Islannin paikan.
Sitten tänään pari tuntia sitten oli tullut Provinssirockin tyypeiltä viesti että mut on valittu vapaaehtoseks sinne. Oikeasti pari päivää sitten olisin ollut ihan jeejeejee ja hyppinyt ilosta, mutta kun mulla ehkä kenties mahdollisesti toivottavasti on sillon työpaikka Islannissa, niin äh.
Laitoin nyt sitten Provinssiin viestiä että voinko ilmoittaa tiistaina jos en pääsekään sinne vai joudunko jo nyt perumaan menoni vaikka sitten ehkä huonolla tuurilla oikeasti pääsisinkin.
Parhaassa tapauksessa vietän siis loppukesäni Islannissa, toiseksi parhaassa tapauksessa vietän ensi viikonlopun Provinssissa ja pari kuukautta Saksassa tämän kuun lopusta lähtien, huonoimmassa tapauksessa suunnitelmiin kuuluu vain tuo Saksa. Mutta onhan sekin jo rutkasti parempi kuin pelkkä kotona lössiminen, joka oli suunnitelmani vielä kolmisen viikkoa sitten! Mutta se Islanti olisi monivuotisten unelmien täyttymys!
Mutta hei oikeasti seariously - miten mulla aina ei ensin oo mitään suunnitelmia ja sitten kun on niin niitä on monta päällekkäistä!! Ja kaikki ois kivoja vieläpä tällä kertaa :| Oispa vuorokausissa enemmän tunteja! Ja olisinpa aloittanut elämäni aikaisemmin kuin 21-vuotiaana..
Ainiin, lisäksi koko ajan takaraivossa paukuttaa ajatus siitä että pääsenkö Helsinkiin opiskelemaan vai en. Ja jos en, niin mitä sitten teen? Menenkö edes Vaasan pääsykokeeseen kun muut Suomen kaupungit ei vaan kiinnosta kuin Helsinki? Toivon niin niin niin kovasti että pääsen Helsinkiin!! Jos sieltä tulevassa kirjeessä lukeekin että en pääsekään niin luhistun ihan varmasti.
Mut ekana ahdistuneisuuslistalla se Islanti, JONNE MÄ HALUAN! (Tähän sellanen lapsellinen ahdistuksesta johtuva itkupotkuraivarijuttu.)
Mut valittiin Ruisrockiin vapaaehtoistyöläiseksi, jee, huippua, mahtavaa!
Jonkin ajan päästä sainkin kesätyöpaikan Saksasta, vaikka "pomo" joutuikin miettimään että ottaako mut vai ei koska en voisi olla pidempään kuin elokuun loppuun. Päätti siis kuitenkin ottaa.
Pari tuntia sen jälkeen kun eilen aamupäivällä sain tietää että mulla on varma työpaikka Saksassa ja sanoin että "joo, sopii, loistavaa" (in English), soitti Nordjobb-tyyppi Islannista (på svenska) ja kysy että vieläkö kiinnostas mahdollinen kesätyöpaikka siellä, aloitus kenties jo ensi viikolla. No tietysti kiinnostaa, hitsit vaan että juuri lupauduin Saksaan! Mutta aion olla epälojaali jos tilanne sitä vaatii, eli jos sattuisi niin uskomattoman ihmeellinen ja mahtava tuuri että saisinkin sen Islannin paikan.
Sitten tänään pari tuntia sitten oli tullut Provinssirockin tyypeiltä viesti että mut on valittu vapaaehtoseks sinne. Oikeasti pari päivää sitten olisin ollut ihan jeejeejee ja hyppinyt ilosta, mutta kun mulla ehkä kenties mahdollisesti toivottavasti on sillon työpaikka Islannissa, niin äh.
Laitoin nyt sitten Provinssiin viestiä että voinko ilmoittaa tiistaina jos en pääsekään sinne vai joudunko jo nyt perumaan menoni vaikka sitten ehkä huonolla tuurilla oikeasti pääsisinkin.
Voi huoh tätä epävarmuusahdistusta! Joka on nykyisin melkein jokavuotista..
Parhaassa tapauksessa vietän siis loppukesäni Islannissa, toiseksi parhaassa tapauksessa vietän ensi viikonlopun Provinssissa ja pari kuukautta Saksassa tämän kuun lopusta lähtien, huonoimmassa tapauksessa suunnitelmiin kuuluu vain tuo Saksa. Mutta onhan sekin jo rutkasti parempi kuin pelkkä kotona lössiminen, joka oli suunnitelmani vielä kolmisen viikkoa sitten! Mutta se Islanti olisi monivuotisten unelmien täyttymys!
Mutta hei oikeasti seariously - miten mulla aina ei ensin oo mitään suunnitelmia ja sitten kun on niin niitä on monta päällekkäistä!! Ja kaikki ois kivoja vieläpä tällä kertaa :| Oispa vuorokausissa enemmän tunteja! Ja olisinpa aloittanut elämäni aikaisemmin kuin 21-vuotiaana..
Ainiin, lisäksi koko ajan takaraivossa paukuttaa ajatus siitä että pääsenkö Helsinkiin opiskelemaan vai en. Ja jos en, niin mitä sitten teen? Menenkö edes Vaasan pääsykokeeseen kun muut Suomen kaupungit ei vaan kiinnosta kuin Helsinki? Toivon niin niin niin kovasti että pääsen Helsinkiin!! Jos sieltä tulevassa kirjeessä lukeekin että en pääsekään niin luhistun ihan varmasti.
Mut ekana ahdistuneisuuslistalla se Islanti, JONNE MÄ HALUAN! (Tähän sellanen lapsellinen ahdistuksesta johtuva itkupotkuraivarijuttu.)
Tunnisteet:
elämä,
haluisin,
jännitys,
karuja faktoja,
loma,
pohdintaa,
stressi,
tulevaisuus
keskiviikkona, toukokuuta 18, 2011
"myöhäisiä" iltoja & lukemisyritystä
Hohhoi.
Ensinnäkin toivon että tänään pääsisin ajoissa nukkumaan. Perjantaina oli pakko katsoa Suomi - Venäjä, lauantaina Euroviisut ihan vain tavan vuoksi, sunnuntaina sitten luonnollisesti Suomi - Ruotsi (!! oon vieläkin niin ilonen ja ylpee voitosta!), maanantaina lähdin ihan extempore puolentoista tunnin varotusajalla bussilla Hesaan ja torille, tosin sieltä piti kyllä jo vähän ysin jälkeen lähteä pois valitettavasti, mutta kuitenkaan en silloinkaan nukkumaan ehtinyt ennen yhtätoista. Ja eilen kotiuduin Helsingistä kasin aikoihin ja sitten piti tietty datailla ja ihkutella ostoksia (kuten Calvin Kleinin One Summer 2011 -putelia ja sen sisältöä, namnam kaikin puolin) ja muuten häslätä, joten nukkumaan ehdin taaskin vasta joskus yhdentoista aikoihin.
Eihän tollasessa nukkumaanmenoajassa toki normaalisti olisi mitään, mutta kun herään yleensä viimeistään puoli kahdeksalta ihan automaattisesti ilman että varsinaisesti mihinkään heräisin, ja kun usein herään jo kuudelta vaikka yöunia olisi kertynyt vain se seitsemän tuntia joka on mulle liian vähän jos vähänkin pidempään jatkuu moisella rytmillä. Mutta maanantaina alkoi loma ja lomaan kuuluu ehdottomasti myöhään valvominen, joten pakko sitä on joskus yrittää. Ei tänään kuitenkaan.
Toisena sitten asia josta mun piti ihan vain pikaisesti tulla tänne valittamaan (joo, oon taas ihan valivali, sorry): lukumotivaation puute. Mulla on yliopiston ruotsinkieliset pääsykokeet ensi viikon perjantaina ja olen toisesta pääsykoekirjasta lukenut alle puolet. Ja toki kirjakin on ruotsiksi, joten lukutahti on se n. 10 sivua per tunti kun teen vain alleviivaukset. Toinen kirja onkin sitten pelkkää ruotsin kielioppia, eli hulluna muistettavia pikkujuttuja. Ja kun en ikinä muista ottaa tuota kielioppikirjaa mukaan esim. bussiin jossa sitä voisi ihan hyvin lukea ja harjoitella kun se jopa on näppärän kokoinen ja mahtuisi laukkuun mukaankin mukavasti. Toinen teos mulla on vain netistä tulostettuna sekavana paperikasana joten sitä en mielelläni lähde mihinkään bussiin lukemaan.
Mutta siis pääasiallinen ongelma on se että mulla on lukumotivaatio ihan hukassa! Oon kyllä etsiskellyt hullulla innolla työpaikkoja ulkomailta, tuloksetta, mutta Suomeen, edes unelmieni kaupunkiin Helsinkiin, opiskelemaan jääminen ei houkuta nyt, ei sitten yhtään. Toisaalta olisi kuitenkin hyvä jos saisin jo nyt opiskelupaikan, voisin sitten ilmoittaa aloituksen lykkäyksestä vuodella, ja olla huoletta töissä (jos niitä siis löytyisi) aina ensi vuoden syksyyn asti, ei tarvitsisi lähteä ulkomailta tänne vaan pääsykokeiden takia sitten. Mutta edes tällaisella järkeilyllä en vain saa revittyä itseäni niskasta kiinni ja lukemaan, en edes silläkään että juuri nyt haluaisin asua Helsingissä enemmän kuin koskaan! Ulkomaat ja ihan toisenlaiset haaveet tälle vuodelle vaan pyörii mielessä surrurrurrur. Ja tietty jonkunlaisesta lukusuunnitelmastakin voisi olla hyötyä? Tai siis että miettisin vähän miten mun ois fiksuinta lukea, pitäiskö tehdä heti muistiinpanoja ymsyms.
Niin siis tämänhän piti vain olla ihan pikapikainen pikkuinen postaus tästä lukumotivaation puutteesta, ja sitten piti alkaa lukea hirmu ahkerasti nukkumatin saapumiseen asti, mutta ehdin minä ennen tätäkin jo siivota huoneeni, järjestää paperit kansioihin ja pistää pöydänkin uuteen järjestykseen. Ja ihan aluksi piti käydä ostamassa karkkia että sitten on kiva lukea, arvaapa vain olenko nyt tässä kirjoittaessani mussuttanut jo ainakin puolet niistä nameista? Että josko nyt riittäisi olevinaan pakollisten juttujen teko että voisi ihan oikeasti aloittaa sen lukemisen, vai löytyisköhän vielä jotain yhtäkkiä tosi oleelliselta tuntuvaa tekemistä, hmm..
Ensinnäkin toivon että tänään pääsisin ajoissa nukkumaan. Perjantaina oli pakko katsoa Suomi - Venäjä, lauantaina Euroviisut ihan vain tavan vuoksi, sunnuntaina sitten luonnollisesti Suomi - Ruotsi (!! oon vieläkin niin ilonen ja ylpee voitosta!), maanantaina lähdin ihan extempore puolentoista tunnin varotusajalla bussilla Hesaan ja torille, tosin sieltä piti kyllä jo vähän ysin jälkeen lähteä pois valitettavasti, mutta kuitenkaan en silloinkaan nukkumaan ehtinyt ennen yhtätoista. Ja eilen kotiuduin Helsingistä kasin aikoihin ja sitten piti tietty datailla ja ihkutella ostoksia (kuten Calvin Kleinin One Summer 2011 -putelia ja sen sisältöä, namnam kaikin puolin) ja muuten häslätä, joten nukkumaan ehdin taaskin vasta joskus yhdentoista aikoihin.
Eihän tollasessa nukkumaanmenoajassa toki normaalisti olisi mitään, mutta kun herään yleensä viimeistään puoli kahdeksalta ihan automaattisesti ilman että varsinaisesti mihinkään heräisin, ja kun usein herään jo kuudelta vaikka yöunia olisi kertynyt vain se seitsemän tuntia joka on mulle liian vähän jos vähänkin pidempään jatkuu moisella rytmillä. Mutta maanantaina alkoi loma ja lomaan kuuluu ehdottomasti myöhään valvominen, joten pakko sitä on joskus yrittää. Ei tänään kuitenkaan.
Toisena sitten asia josta mun piti ihan vain pikaisesti tulla tänne valittamaan (joo, oon taas ihan valivali, sorry): lukumotivaation puute. Mulla on yliopiston ruotsinkieliset pääsykokeet ensi viikon perjantaina ja olen toisesta pääsykoekirjasta lukenut alle puolet. Ja toki kirjakin on ruotsiksi, joten lukutahti on se n. 10 sivua per tunti kun teen vain alleviivaukset. Toinen kirja onkin sitten pelkkää ruotsin kielioppia, eli hulluna muistettavia pikkujuttuja. Ja kun en ikinä muista ottaa tuota kielioppikirjaa mukaan esim. bussiin jossa sitä voisi ihan hyvin lukea ja harjoitella kun se jopa on näppärän kokoinen ja mahtuisi laukkuun mukaankin mukavasti. Toinen teos mulla on vain netistä tulostettuna sekavana paperikasana joten sitä en mielelläni lähde mihinkään bussiin lukemaan.
Mutta siis pääasiallinen ongelma on se että mulla on lukumotivaatio ihan hukassa! Oon kyllä etsiskellyt hullulla innolla työpaikkoja ulkomailta, tuloksetta, mutta Suomeen, edes unelmieni kaupunkiin Helsinkiin, opiskelemaan jääminen ei houkuta nyt, ei sitten yhtään. Toisaalta olisi kuitenkin hyvä jos saisin jo nyt opiskelupaikan, voisin sitten ilmoittaa aloituksen lykkäyksestä vuodella, ja olla huoletta töissä (jos niitä siis löytyisi) aina ensi vuoden syksyyn asti, ei tarvitsisi lähteä ulkomailta tänne vaan pääsykokeiden takia sitten. Mutta edes tällaisella järkeilyllä en vain saa revittyä itseäni niskasta kiinni ja lukemaan, en edes silläkään että juuri nyt haluaisin asua Helsingissä enemmän kuin koskaan! Ulkomaat ja ihan toisenlaiset haaveet tälle vuodelle vaan pyörii mielessä surrurrurrur. Ja tietty jonkunlaisesta lukusuunnitelmastakin voisi olla hyötyä? Tai siis että miettisin vähän miten mun ois fiksuinta lukea, pitäiskö tehdä heti muistiinpanoja ymsyms.
Niin siis tämänhän piti vain olla ihan pikapikainen pikkuinen postaus tästä lukumotivaation puutteesta, ja sitten piti alkaa lukea hirmu ahkerasti nukkumatin saapumiseen asti, mutta ehdin minä ennen tätäkin jo siivota huoneeni, järjestää paperit kansioihin ja pistää pöydänkin uuteen järjestykseen. Ja ihan aluksi piti käydä ostamassa karkkia että sitten on kiva lukea, arvaapa vain olenko nyt tässä kirjoittaessani mussuttanut jo ainakin puolet niistä nameista? Että josko nyt riittäisi olevinaan pakollisten juttujen teko että voisi ihan oikeasti aloittaa sen lukemisen, vai löytyisköhän vielä jotain yhtäkkiä tosi oleelliselta tuntuvaa tekemistä, hmm..
lauantaina, huhtikuuta 04, 2009
keskiviikkona, helmikuuta 20, 2008
Tipitii
Benita rakensi pesän melkein eteiseen, hiihdin eilen viisi kilometriä ja esittäydyin All-Sim Elite foorumilla juuri äsken. Olen lukenut maantietoa kahden kappaleen verran ja syönyt liikaa jäätelöä, kironnut tätä konetta joka kuvittelee että voin viihdyttää itseäni kuuntelemalla Prince of Tennistä katselemisen sijaan ja olen rakastunut kirjaan Moominland Midwinter.
Eilen oli kiva ilma ja hiihtämisen lisäksi lenkkeilytin koiria yhteensä tunnin. Äiti toi eilen töistä pätkän jotain kasvia joka asuu nyt lipastoni päällä vesilasissa. Odottelen että postilaatikosta kipuaisi tilaamani keltainen laukku ja kengät.
Lukulomalla on kivaa! Aloitan Beijing Beibin lukemisen pian, odotan innolla. Kirjoitin eilen jotain, katsos:
Vedenkeittimen sihistessä keittiössä
.keltaisilla verhoilla kehystetyn ikkunan edessä.
Istun sängyllä oransseilla lakanoilla .huoneessani jonne melkein paistaa aurinko.
Luen muiden kirjoittamia muistoja elämästäni .haaveillen että olisin yhtä hyvä kuin he
surren mennyttä nuoruuttani ja sitä
etteivät unelmat ikinä toteudu.
Vesi on kiehunutetteivät unelmat ikinä toteudu.
.valmista tee.
.Puhuin myös tänään S-M:n kanssa mesessä, se oli mukavaa.
perjantaina, tammikuuta 04, 2008
56 astetta koilliseen
Ehkä joku HIENOIN ilma ulkona! Pakkasta 15 astetta, aurinko ei vielä paista täysillä ja kaikki puiden latvat näyttää ihan hopeisilta huurteessaan <3 Eikä miun kerrankin tarvii itkeä sitä että ulkona on loistava ilma mutta minä sisällä - kävin jo tunnin kuvaamassa purolla ja kalliolla!
Heräsin vaille kahdeksan katsomaan Muumeja, sitten datailin hetken kunnes telkusta tuli Naapureita ja ystäviä. Katsoin sitten senkin, kunnes oli ihan pakkopakko repiä jotain paksumpaa vaatetta päälle kuin pelkkä pyjama ja loikkia ulkoiluttamaan kamera. Ja siellä on niin mielettömän kaunista, toivottavasti kuvat onnistu tallentamaan ton sään! Awwskis, jahka tuo aurinko vielä vähän nousis niin vois mennä taas ulos, päästää koirat pihaan vapaaks ja kuvailla sit hetken - vielä ei viitsi kun aurinko ei oo noussu niin korkeelle että pihaan asti paistas. Pitäispä sitten varmaan alkaa miettiä filosofian mietekartan aihetta. "Minun filosofini"..
Jos äippä muistais töistä tullessaan käydä ostamassa sen hiusvärin ni vois värjätä nää kutrit tänään, toiv. ens viikolla pääsis kampaajalle värjäämään noi lyhyimmät hiukset tosta päältä punaseks.. Aww, 19. päivä Helsinkiin!! Meillä ois sillon koulupäivä mutkun oon oottanu niin törkeästi että pääsen taas Hesaan ja Tuuliakin on kyselly niin äippä sitten lupas ottaa mut sinne mukaan kun menee taas kätilöliiton hallituksen kokoukseen :D Oon ihan vakavissani alkanu harkita huulikorun ottamista.. Labret oikeelle puolelle ois aika herkku, vasemmalle ei koska siinä on kahta tikkiä vaatineen haavan arpi. <3
Pläh, pitäs jo alkaa ajatella koulu, ei jaksas. Tai siis onhan siellä ihan jees olla välitunneilla ja silleen, mut sit kun pitäskin tehdä jotain niin ei kiitos :D Jos kirjottas ruotsin aineen jo lomalla ni ei tarviis sit sen takia häslätä ja panikoida.. Onneks koulu loppuu kohta, sit tosin on ylppärit joihin ei just jaksais yhtään vähempää panostaa.
Mut ehkä unohdan koulun vielä täks päiväks, siivoon huoneen ja katon Diagnoosi: Murhan. Ja ihkutan Green Dayta!
Heräsin vaille kahdeksan katsomaan Muumeja, sitten datailin hetken kunnes telkusta tuli Naapureita ja ystäviä. Katsoin sitten senkin, kunnes oli ihan pakkopakko repiä jotain paksumpaa vaatetta päälle kuin pelkkä pyjama ja loikkia ulkoiluttamaan kamera. Ja siellä on niin mielettömän kaunista, toivottavasti kuvat onnistu tallentamaan ton sään! Awwskis, jahka tuo aurinko vielä vähän nousis niin vois mennä taas ulos, päästää koirat pihaan vapaaks ja kuvailla sit hetken - vielä ei viitsi kun aurinko ei oo noussu niin korkeelle että pihaan asti paistas. Pitäispä sitten varmaan alkaa miettiä filosofian mietekartan aihetta. "Minun filosofini"..
Jos äippä muistais töistä tullessaan käydä ostamassa sen hiusvärin ni vois värjätä nää kutrit tänään, toiv. ens viikolla pääsis kampaajalle värjäämään noi lyhyimmät hiukset tosta päältä punaseks.. Aww, 19. päivä Helsinkiin!! Meillä ois sillon koulupäivä mutkun oon oottanu niin törkeästi että pääsen taas Hesaan ja Tuuliakin on kyselly niin äippä sitten lupas ottaa mut sinne mukaan kun menee taas kätilöliiton hallituksen kokoukseen :D Oon ihan vakavissani alkanu harkita huulikorun ottamista.. Labret oikeelle puolelle ois aika herkku, vasemmalle ei koska siinä on kahta tikkiä vaatineen haavan arpi. <3
Pläh, pitäs jo alkaa ajatella koulu, ei jaksas. Tai siis onhan siellä ihan jees olla välitunneilla ja silleen, mut sit kun pitäskin tehdä jotain niin ei kiitos :D Jos kirjottas ruotsin aineen jo lomalla ni ei tarviis sit sen takia häslätä ja panikoida.. Onneks koulu loppuu kohta, sit tosin on ylppärit joihin ei just jaksais yhtään vähempää panostaa.
Mut ehkä unohdan koulun vielä täks päiväks, siivoon huoneen ja katon Diagnoosi: Murhan. Ja ihkutan Green Dayta!
sunnuntaina, heinäkuuta 15, 2007
"nuo raidallisissa hiuksissaan hassunkurisilta näyttävät miehet.."
Lollero. Pitäs pakata kun lähdetään huomenna sinne Tallinnaan ja mie en ees haluis lähtee kun haluisin vaan datada. Ai riippuvainen? Ei, en minä.
Ää, liikaa tekemistä ku pitäs pakata ja ladata kuvat koneelle ja ettii kameran patterit ja täyttää soitin ja ää siitä loppuu akut kuitenki kesken :S Tein just tilausulkoasun josta en tykkää alkuunkaan. Mut nyt kuvat koneel ja sit pacc, adios ja sillee.
Nii ja se on hirmu kivaa kun isä on idiootti perverssi.
Ää, liikaa tekemistä ku pitäs pakata ja ladata kuvat koneelle ja ettii kameran patterit ja täyttää soitin ja ää siitä loppuu akut kuitenki kesken :S Tein just tilausulkoasun josta en tykkää alkuunkaan. Mut nyt kuvat koneel ja sit pacc, adios ja sillee.
Nii ja se on hirmu kivaa kun isä on idiootti perverssi.
lauantaina, kesäkuuta 16, 2007
Melkein loma.
Voi sääli. Luen taas. Aamupäivän pelasin The Sims 2:sta. Nukuin yöllä kuusi tuntia, koska äippä tuli herättämään yhdeksältä. Ylihuomenna ne matikan kokeet, vaan toisen kirjan oon käyny läpi, toista en oo aukassukaan. Tosissaan korottuu se kutonen sieltä todistuksesta johonkin joo. Tai siis ne. Aini ja sit mä kattelen.
Ois hirmu lomaolo. Että mä oon onnellinen kun maanantai on ohi. Sit voi vaan lössiä nurmikolla, mesettää, photograafata, tehdä sivuja, PELATA, nukkua, valvoa yöt, lukea Uhrilampaita, haistella sadetta, rouskia Turkinpippureita, olla syömättä 12 tuntia, kuunnella Don Huonoja ja vaikka mitä muuta MUKAVAA! Plus lukea psykaa, jej. Kesän kohokohta.
Äsken YleX:llä soi joku PMMP:n uus biisi, it's quite nice, I think.
Ärsyttää toi matikka, pitäskö vaik sammuttaa kone ja laskee? Emt.
Ois hirmu lomaolo. Että mä oon onnellinen kun maanantai on ohi. Sit voi vaan lössiä nurmikolla, mesettää, photograafata, tehdä sivuja, PELATA, nukkua, valvoa yöt, lukea Uhrilampaita, haistella sadetta, rouskia Turkinpippureita, olla syömättä 12 tuntia, kuunnella Don Huonoja ja vaikka mitä muuta MUKAVAA! Plus lukea psykaa, jej. Kesän kohokohta.
Äsken YleX:llä soi joku PMMP:n uus biisi, it's quite nice, I think.
Ärsyttää toi matikka, pitäskö vaik sammuttaa kone ja laskee? Emt.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)